Over Michel
Michel van Zeist raakte op 8-jarige leeftijd besmet met het goochelvirus. Na het zien van een goochelaar op tv wist Michel het zeker: hij wilde goochelaar worden.Goochelgenootschap
Sinds 2008 is Michel lid van de Magische Kring Centraal Nederland (MKCN) en de Nederlandse Magische Unie (NMU), de vakbond voor goochelaars. In opdracht van de goochelbond presenteerde Michel verschillende evenementen en nam hij plaats in de jury van goochelwedstrijden.Televisiedebuut
In 2010 gaf Michel acte de présence tijdens het Nederlands kampioenschap goochelen voor junioren, waarna hij te zien was in het SBS-programma De 25 meest opvallende kampioenen. Ruim 1,2 miljoen mensen zagen in datzelfde jaar zijn gastoptreden bij De nieuwe Uri Geller. Ook bij andere televisieprogramma's, zoals Hart van Nederland en Shownieuws, bleef zijn talent niet onopgemerkt. In de landelijke media werd hij omschreven als "het neusje van de goochelzalm".Samenwerking met familie Kazàn
In het najaar van 2013 was Michel samen met Oscar, Renzo & Mara Kazàn - Magic Unlimited - te zien in de Nederlandse theaters. In samenwerking met een collega bracht Michel in datzelfde seizoen een eigen theaterproductie op de planken.Bijzondere optredens
Michel heeft in de loop der jaren talloze optredens verzorgd in binnen- en buitenland. Zo mocht hij optreden voor alle burgemeesters en wethouders van Nederland, werkte hij mee aan een campagne van de Amerikaanse televisiezender HBO en verscheen hij ten tonele in opdracht van het Ministerie van Defensie. In de zomer van 2015 trad Michel op in Koninklijk Theater Carré te Amsterdam.Bekende bedrijven die een beroep deden op goochelaar Michel van Zeist: ABN Amro, Albert Heijn, FrieslandCampina, Mercedes-Benz en Nuon. Bekijk meer referenties.